I don't need to try to control you, look into my eyes and I'll own you

Hej där! Har precis kollat lite Greys Anatomy, ni vet de där avsnitten då Jesse William är med? Muuuuums!! Hahah, ahja. Ska hoppa i säng nu, har sovmorgon imorrn så tänker soova uuuuuuut (y)
Hahah förresten. Kollade ni p ''Top Modell Sverige'' ? Haha som Madde redan sagt, bam! Bitch varning på mååånga. Har riktigt svårt för zlatan-kvinnan och den där svenska som hade fake glasögon ni vet? Speciellt hon! Hon verkar påriktigt viiiidrig, den andra är mer underhållning men den blonda... wäää jag kommer inte klara av henne haha!
Tyckte btw att Alice och ... Jenni(y) var fiiiinast av alla!
Haha godnatt mina små älvoooooor ( gaylooord varning ! )
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

plugg plugg plugg.. nämnde jag plugg?

hejhej! sorry för taskig uppdatering nu. men har suttit & försökt plugga i några timmar. matte & svenska. förutom en timme dåra när man gick iväg och kollade på "top model sverige". tror det kommer bli ett sjukt bra program! känns bara bitch varning över vissa tjejer och man vet ju redan nu att det kommer bli massa problem! men drama är ju ändå alltid kul ;) i program! ska börja dra mig mot sängen.. behöver sova så att jag kommer upp imorgon! skola nu då!

rolig kväll .. (y) bjuder på dom två sista bilderna på mig!

 


Newkid - Jag gråter bara i regnet

Hon vill ha varmt, hon vill ha kallt
Hon vill ha hav, hon vill ha land
Hon vill ha vitt, hon vill ha svart
Hon vill ha mig, hon vill ha allt, hon vill ha allt
Jag gav dig en chans, men det tog mig ingenstans
Så sluta tro du vet för mig, det hjälper mig inte alls



Älska mig, Hata mig, det är upp till dig. Jag påverkar dig iallafall och det är huvudsaken.

Hej där, sitter & lyssnar på lite musik just nu.
Kom hem för en stund sen från tandläkaren (skitnerdejhårtdinåsna) Jag hatar tandläkaren!
Skakade på väg dit typ? Kunde knappt prata...
Ahja.. ska kolla lite Greys Anatomy nu, käka & sen duschaaaaaaaa. Och sen visa min mamma jeansen och se om jag borde behålla dom. Tänker.Iallafall.Inte.Plugga. Verkligen inte, jag får göra det imorrn efter skolan eller nått. För mitt humör äv verkligen på booootten just nu.

GAMMAL!!!!!!!!!!!!!

haha tjo make-up artist..?


Bara för att Picnik Premium är gratis just nu till april så passade jag på att redigera lite bilder.
För skojs skull ni vet. Vem skulle inte gjort det? Iallafall. En av bilderna jag redigerade.
Helt okej blev den väl för att vara nybörjare. Det är ju inte direkt Photoshop redigerad.
Haha make up artist nästa?


Stand by me

image description

Cuuuuuuuuuuuute!

Hemma från skolan nu, den flöt på typ. Spanska förhör, fick börja om h e l t med min novell och sen har vi typ haft prao information? Efter skolan stack jag och Ronja en snabbis till jakan, fick med mej ett par enkla svarta jeans! Skit fula ... men men! Nu ska jag äta och kolla film sen klockan 10 i 6 ska jag till tandläkaren, äkta rädsla asså!! Wäää.. skit rädd... Men sen efter måste jag plugga. Hejdooo.

 

 


Hej du gjorde min dag!


SVAR : hej fina människa du gjorde min dag bebis !
du är finast hörru , du ger mina tänder hål ska du veta ! så söt är du !
kärlek till dig lilla bebis :* puss på dig min lilla korv ! <3
/ madde


How to treat your woman RIGHT, haha hon är ju så skön!!

bilderna ♥

dagarna jag glömt !

Dag 2 - Din favorit mat.
Oh herre vad svårt.. Äter allt! Mänsklig sopptunna.. Haha nej men typ! Mat är livet ♥
Dag 3 - Din bästa vän.
Min bästavän.. Har galet många som står nära mig och verkligen finns för mig när jag behöver dom.
Men den som nog är min bästavän - som vet nästan allt om mig är nog Isabelle Maximainen.
Även fast allt kanske inte är liksom bäst mellan oss alls just nu är hon den som står mig närmast nog. Vet nästan allt om mig. Vet att hon skulle finnas där om jag behövde hjälp osv. Även fast allt är inte bra mellan oss. Men vänner bråkar ibland, eller?
Dag 4 - Bästa låten.

videon blogg!

bjuder så jävla hårt på videon så va glada! sjuk fortfarande så min röst är cp.
 


Dag 4 - Bästa låten.

Kan.inte.sluta.lyssna.på.den.

Shake Señora


Godmorgon på er fina läsare! & mindra fina ;)
Tisdag idag då. Vaknade halv nio kanske sen fortsatte jag sova till halv tio då jag gick upp.
Nu sitter/står jag och fixar mig lite. Ska en snabbis till skolan ju. Säga hej till alla, hämta en lapp sen om jag hinner måste jag verkligen snacka med mina lärare.. Kommer bli försenad med massa skit.. Åh tummen upp..
Men måskte fortsätta nu! Kyss / Madde ♥


När fula brudar ger en bitch blickar och tror att dem får en att darra.


SVAR PÅ FRÅGESTUND NU!

Ebba : 1. Sommar! Sol, bad och värme lixom ;)
2. Godis :$
3. Mobil, där finns ju allt hahaha?
Madde :
1. Soooommar !
2. Oj .. glass typ
3. Mobil geek hej! Kan göra allt med iPhonen så
Ebba : 1. Asså hade nog min första blogg i... 4'an eller 5'an ? Så av och på sen dess!
2. Färg = Blå, Mat = Kebab..., Klädesplagg = Mjukisdress ftw!!
Madde :
1. Första bloggen var nog med ebba i typ 4:an.. bloggat sen dess!
2. Färg - blå & rosa haha :$ Mat - kebab ftw! Klädesplagg - mjukis, jeans & någon tröja till
Ebba : 1. Crika 230 nånting :)
2. Jag! :D Maj barn och Madde är November barn! HAHA.
Madde : Svaren står däruppe!
Ebba : Vi båda är 14, men jag fyller år om cirka 4 månader tror jag... Maj iaf!
Madde : Svaret där uppe igen!
Ebba : 1. Blå somsagt ;)
2. T i g h ts !
3. Både och! Sola, sen svalka av sig och så!
4. Bikbok tror jag! Förrut var det H&M men det börjar bli riktig tantvarning där! :O
Madde :
1.
Blå & rosa!
2. Jeans!
3. S O L A !!
4. Hollister typ.. ny älsklings butik för tillfället!
Ebba : 1. ↑ Bikbok ! :)
2. Älskar att ha på mig mjukisdress men av mina kläder är det nog... mina trosor :$ jag är in love with underkläder lixom...
3. Typ ... X, Äckligt, Wild ones, Hey there delilah :)
Madde :
1. Hollister för tillfället!
2. Oj.. Ingen aning haha! Måste nog bli någon skön tröja.. ELLER STORA KOFTOR!
3. Au Si Te Pego typ :D tror den stavas så..
Ebba : Hahah, vilken fråga... Asså du vet matstället Tasty's´? Deras macka bombay med kyckling och curry är bäääzt!
Madde : Samma svar som ebba ! Tastys bombay är 2die4!
Ebba : 1. Ja, jag är oskuld.
2. Omg... vet inte!!
3. Ehh, alla e typ snygga!! :O
4. Yes I am (y)
Madde :
1. Ja, jag är oskuld. Palla stressa?
2. Oherre vad svårt.. Finns för många! 
3. Håller med ebba.. Alla är fan snygga! Men just nu på toppen.. ZAC EFRON! 
4. Beror på hur du menar med singel.. Asså är inte i ett förhållande men är typ "upptagen" eller aa haha. 

Ebba : 1. Nej, jag tänker inte svara?
2. Hahah, fyfan va ful.
3. Tillsammans? fattar inte frågan..
Madde :
1. Haha glöm hörru - privat
2. Haha, om du försöker vara rolig.. SÅ LYCKAS DU!
3. Va..? Haha
Ebba : Nej det har vi inte, vi föredrar killar HAHAHA. Okej nu var jag rulllig (a)
Madde : Haha dooog för ebbas svar ! HAHAHAHAHA ..

livet är inte andetagen du tar, utan ögonblicket det tar andan ur dig.

Shoz! Haha nej.. Passar så inte in i inlägget..
Iallafall.. Hej igen! Varit lite alla möjliga random inlägg som kommit upp idag. Lite tidsinställda och så.
Inget direkt riktigt inlägg från mig idag.. Om man bortser från imorse.. Men svårt att blogga när du inte gör någonting om dagarna liksom.. Ligger i sängen, försöker äta, kollar tv, klipper av sig halva håret. Haha, det gjorde jag idag. Och mitt hår känns hemskt just nu.. Äsch, man lever bara en gång så.

Imorgon ska jag iallafall till skolan en stund. Ska hämta ett papper av sara. Romme resan here I come!
Galet taggad! Aldrig åkt skidor i hela mitt liv men det här ska nog gå! Som att lära sig cykla eller simma. Eller..? Så svårt borde det inte vara.. Folk kommer ha massa minnen från att jag ligger i snön iallafall så det är väl kul för dom? Och för min del också haha. Nej men jag ska äga. Åka som en kung. Like a boss liksom! Standard för min del haha ;)


Bara för att jag saknar sommaren riktigt mycket.. kommer upp ett video inlägg imorgon!


THIS SHIT MADE MY DAY ! LOVE


This shit made my day.. Haha big kärlek till dig ebba!
Vår konversationer.. Mammas, finner inga ord för dom :') Bögklump, iloveu ♥


Ginatricot

Ja tack! Jag måste till Ginatricot i veckan och kolla lite på kläderna! Kanske torsdag? K bry lixom.
Ahja, Heeey där! Har käkat middag nu osv. Och det är ingen träning idag btw... Bajs på det.
Har iaf suttit och fixat lite med frågestunden, svaren kommer snart! Men men, ska duscha nuuuu sen kolla på Greys Anatomy... snart är min säsong 6 slut! :O Då kommer mitt liv vara över ... Hejdoo!

dagens citat


 "I want to be your easiest hello and your hardest goodbye."


HISS / DISS ?

- Vad tycker ni om den nya blogg.se? Jag HISSAR!
Tycker den är galet snygg, veeeerkligen! Även om alla inte bloggar om mode elelr så är den grymt snygg enligt mig. Vet flera som inte gillar den men det är ju deras sak isåfall. Jag hissar iallafall!


DAGENS BABE


Japp hej min älskling. Minminmin. Så att alla vet.
Nej men hur kan man inte tycka att Jesse Williams är fin?! Kolla på han.. Kroppen, ansiktet, ögonen, allting måste ju fan vara ren perfektion.. Asså mjam säger jag bara. Ouf.. Sho ögon orgasm..


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

HAHAHAHA, jag kommer skita ner mig... hahaha!!

MIN DATA FUCKADE INTE, hemsidan hade något cp virus eller något !

Tack för mig . Kram ! // Madde

darliiing

Shoooo! Hemma nu från skolan. Som för övrigt var braaa, på No'n så satt jag mest och snackade, och haha vår lärare kan i n t e skälla på någon, man tar honom så oseriöst! (y)
Ahja, nu ska jag bara chilla. Fixa smootie och macka sen sätta mig framför någon bra film. Har träning ikväll, borde egentligen plugga med glömde allt i skolan *Host,AbsolutInteMedFlit*.
Hejdå! Och ja vet, no changes på bloggen! Men Maddes data fuckade upp -.-'



You already know girl


NY KATEGORI

TÄNKTE BÖRJA MED EN KATEGORI SOM HETER : DAGENS CITAT .
Kan ju vara kul ibland med citat + ju mer citat, mer inlägg, roligare för er.


PS : LÄS NU

Om ni inte läst inlägget längre ner kommer bloggen se konstig ut
i några minuter/timmar för jag ska fixa den och massa! So y'll know!
/
Madde


Om du vill leva ett liv på rosor måste du känna taggarana.

Godmoooorgon! :D
Känner mig fett taggad på livet. Haha, eller bara lite.. Nej men det är fan sol ute!
Sommar snart! 136 dagar till frihet! Sho taggad brud för att få mitt guldkort! :D
Blev att stanna hemma idag iallafall. Jag smittar inte längre eller så men ändå. Måste plugga en massa idag också.. Åh f.m.l. Sen måste jag fixa bloggen också.. För lite tid & för mycket att göra känner jag!
Bästa att börja på en gång, så vi hörs som någon timme! Puss

HAHA R to the ANDOM bild
:O Nej men kolla hur ljust hår jag hade..


spansks ppppppppppppppp


Har spanska och gör väll inte särskilt mycket. Känner att jag vill förändra mig. Utseende mässigt. Ahja, vi hörs sen nån gång. Wäää. Har no hela eftermiddagen med LAGE. kill me now... hade inte han slutat?! Bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs. Exakt så känner jag. Äsch jag är hungrig. BAJS.


Dag 3 - Din bästa vän.

Ebba Hedin - Hon är min favorit människa på hela jorden. Jag behöver inte säga att jag älskar henne för det vet hon redan. Hon är speciell. Unik. Hon är 1 på miljoner.
Michaela Jansson - Min kusin dåra, jag älskar henne av hela mitt hjärta. Hon är en av dom absolut bästa i mitt liv. Hon är inte som någon annan.

i want you to make me feel like i'm the only girl in the world

Thumb up ...


I'm drunk and you are still ugly.

Fixade ny header lite snabbt, klicka på F5 om ni inte ser den! :)


-

Klicka på bilden så kommer ni till en grym blogg!

Dag 2 - Din favorit mat.

HAHAHAH, jag älskar typ all mat...?
Men typ... majskyckling, grillad korv, tacos, grillad hamburgare, kebab, kebab med pommes, kebab pizza... listan kan bli längre hahah! Nej men jag kan inte säga vad jag gillar mest. Jag äter typ allt. Som en levande soptunna!!

.

One day, my patience will run out.
And I will punch you. In the face. Very hard.

A smile is the best makeup any girl can wear.

Hemma från friskis nu... hade core pass och jag vet att jag kommer ha träningsvärk imorgon & minst till på tisdag! Men de e najs! Madde är somsagt hemma imorrn så hon ska fixa lite med bloggen, sen ska jag fixa in header osv.Vet inte om det blir samma... eller om jag gör om den helt? Lite roligare med we♥it bilder och sånt. Vad tycker ni?
Ahja, ska käka middag & sånt sen ikväll så kommer jag nog bara chilla framför ''Grey's Anatomy'' eller nått! Pusss.

Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie.

Kollar någon film på 5:an. Gissar på att den säkert heter någonting med "love" & "christmas". Typiskt tjej film. En tjej älskar en kille, killen försvinner, tjejen hittar en ny, dom ska gifta sig. Sen kille kommer tillbaka, bröllopsdagen lämnar tjejen den ena killen vid altaret för den andra killen. Haha, standard ;) så vi tjejer rullar.. Haha nej men skit gullig film faktiskt. Älskar tjej filmer, verkligen någonting man älskar att göra när man är sjuk eller ner gosad i en säng.. Yaman tummen upp för det! :thumbup:

 


Yeah I heard you are a wild one

Sho! Kom hem för kanske 15 minuter sen?
Pappa & jag var i outleten, kollade runt och så. Hittade inget. Bajs på det, men har käkat en knäcke macka nu och en risifrutti så ska börja fixa mig, packa väskan osv sen åka till friskis&svettis!!
Hörs efter!

29012012

Godmorgon på er!
Kommer verkligen inte ihåg när jag gick och la mig igår.. Va heeelt borta. Men antar att jag sov vid typ 1? Behövde verkligen sömnen. Blir ingen skola för mig imorgon. Men ska ändå dit en snabbis & få en lapp av Sara till Romme resan. Haha Ebba jag kanske ändå ska med ;) Om du nu läser det här inlägget..

Vad händer idag då? Jo, absoluuuut.. Ingenting.
Haha fyfan vilken rolig helg man haft. Allt för att bli frisk dåra. Måste verkligen plugga imorgon också. Skulle skickat in ett arbete i fredags men får typ inte sitta inne vid datan för mamma för har haft feber och skit. Hihi woops. Ayah, iphonen funkar lika bra den med. Får plugga med det jag måste imorgon iallafall. Men ja.. Finns inget roligt att skriva.. Så ni får massa cp uppdatering nu.

Hahaha sååååå jag!


gröööööt

Hej! Somnade runt ... halv 2 igår kanske?
Inget liv jag vet... Ahja. Nu håller jag på och gör gröt, vaknade för kanske en halv timme sen.
Så håller på och gör gröt nu ... :$ Mumma!
Idag har jag friskis&svettis med laget klockan 4, så vi hörs nog innan det! Puss!
Varje dag.

coolchey_hey!

Okej, nu ska jag sova. Har suttit inne på svenska chatroulette, chattat med William & kollat på spykids 2 gånger... hahahaha. Fråga mej inte varför bokstäverna är i cpaslook, får inte bort det?! ahja. Godnatt! Hörs imorrn :)


Svar till : " anonym "

 

 

Hej du " anonym ", är ganska säker på ändå att jag vet vem du är så .
Jadu varför skriver jag hur mycket jag har gått ner? För att det är min (& ebbas) blogg, då får jag ju skriva helt och hållet vad jag vill här. & jo jag har gått ner 3 kilo på två dagar. Fysiskt omöjligt kan det ju inte vara om jag har gjort det ellerhur ? Nej man dör inte av det men gud vad man mår skit över det. Och eftersom jag inte kan äta just nu äre ju också självklart att jag går ner. Men för er som väljer bort maten .. det är ändå ERAT val att NI gör det ..

Tack

 


Hahahaha sååå fiiiin!

Kan inte sluta garva! Haha, fyyyyfan vad klockren bild! Haha dooog när jag såg den på min fina väns instagram, svär jag dooog. Haha säkert garvat i 5 minuter, ååh min mamma på pricken! :D :D :D

 


Just the way it is.

Jag bryr mig om hur jag ser ut. Jag bryr mig väldigt mycket. Jag kan inte gå till skolan utan smink eller i mjukisbyxor t.ex. När jag ska till Ica och bara chillat hemma typ måste jag dra på mig maskara & lite ögonbryns penna. Jag får alltid kuta till bussen på morgonarna för att jag inte kan bestämma vad jag ska ha för kläder.
Så ja, jag bryr mig om hur jag ser ut. & mitt utséende är långtifrån perfekt. Och långtifrån hur jag vill se ut. Men vad ska jag göra åt det lixom? Jag föddes så här. Jag föddes med fräknar och blondt hår med gula toner.
Jag gillar inte mina höfter, mina fötter osv. Jag kan hitta många fel på mig.
Men ja orkar inte göra det, för jag tjänar inget på det + jag kan känna mig fin. Men då måste jag få platta håret, ha maskara, eyeliner och ögonbryns penna. Jag måste lukta gott och ha på mig kläder jag trivs i.
Och visst, alla ni som läser det här har säkert någon gång kollat på era vänners bilder på t.ex facebook och känt er som fula bajskorvar. Ni vill sätta er i ett hörn och inte resa er upp igen. Bara för att era vänner ser ut som modeller. Visst? Men vad ska man göra åt det? JAG KAN INTE GÖRA NÅGOT ÅT DET! Förrutom att... Se det positiva med mig. Gå med rak rygg och vara stolt. För när man går stolt, då märks det. Då syns man.
Och den där finnen du ser i ditt ansikte...? Den ser bara du. Ingen annan tänker på den.
Utséendet är en riktigt stor del av allas liv. Vilka vänner du får hänger på ditt utséende. Ingen går direkt fram till en jättejätte ful människa och frågar om den vill umgås. Sorry, det låter tufft. Men så är det? Så kolla på dina vänner, visst är dom fina? Det är du med. För somsagt, ingen går fram till någon ser ut som ett bombnedslag. För alla dömer en, och det kan ingen ändra på. Punkt slut, tjohej!
// Ebba

Dag 1 - En bild på dig själv, från nu och förr.

Den här bilden beskriver galet bra hur jag såg ut förr.
Trodde jag ägde världen med Elin och kände mej tuff. HAHAH.

MMS 2012-01-23

 

Nu, jag bryr mej så klart om hur jag ser ut. Men jag har förändras s t o r t. På alla sätt och vis.



Den där känslan..

Känslan när du ser så mycket mat reklamer, själv kan du inte äta & har gått ner 3 kilo på två dagar..

 


The best part of me was you.

Hej där. Jag känner mej kind of speechless.
Men men, jag har lyckats äta en hel godis påse och den satt fint. Hursom, chattar fortfarande med William. Awesomeeeee dude! Nej, men jag har inte så mycket att säga. Ska kommentera lite bloggar osv.
Jag vill bara utomlands nu! Längtar äckligt mycket till i sommar, åker till Italien i 16 dagar. Fyfan vad skönt. Då slipper jag skit sverige och all problem som finns här. Jepp.
Hejdooo.
Gamla bilder!

Dag 1 - En bild på dig själv, från nu och förr.

image description

Heeeej!

Tjooo, har uppdaterat som en åsna! I know... sorry för det!
Blev iaf ingen träning idag :( Var skit förkyld imorse... Men men, träffade Amanda typ 2, vi satt och snackade osv sen åkte vi till ica. Köpte kebabtallrik och tog med den till mig och kollade på ''Marley & Jag''. Ursööööt film! Slutet är hemskt... gråter som ett litet spädbarn typ... Hahah! Ahja, hon drog runt... 6? Har iaf käkat middag osv så nu sitter jag här, framför datan och Greys Anartomy.
Chattar lite med Jonte & William också, kulkul.
Hörs sen! Slänger in inlägg lite då och då så det blir uppdatering bebos ( hahhaha av fult! )

Halv taskig uppdatering

Kollar film just nu då på 5:an. Systrar i jeans ftw. Den började för 20 minuter sen så alla swappar över till 5:an. Inte hänt mycket allllls idag. Får smått ångest över att vara hemma. Världens stängs liksom utanför. Och här är jag som ett liten mupp och kämpar som en åsna för att lyckas äta, tar 6 tabletter om dagen, tvingar mig själv att dricka & kämpar för att kunna somna. Jodå vem sa att livet inte var hemskt ibland?

Bjuder på lite halv taskiga bilder..

 


Sjuuuuk som en ösna..

Varje gång jag ska blogga måste jag publicera inlägget på ebbas gamla blogg (haha sorry för det..) sen kopiera det och skit & klistra in det på vår blogg. Allt för er nu då. Ouf vad jobbigt det kommer bli.. Ayah!

Idag då.. Vaknade kvart i åtta, var tvungen att vara på sjukhuset halv nio, sen fick en läkare kolla min hals och skit.. Kommer dö i för tid.. Japp så äre.. Haha skojar bara! Nej men har halsfluss typ.. :thumbdown: så ska käka penicillin i 10 dagar. Sen kommer jag säkert missa Romme resan för man fick lapparna igår sen var jag såklart inte där.. Karma hej.. Och idag ska jag bara ligga i sängen & kolla tv. Kommer säkert ha gått ner fleeeera kilon för jag kan inte äta något.. Gör så fucking ont i halsen.. :(

 


10 dagar

Dag 1 - En bild på dig själv, från nu och förr.
Dag 2 - Din favorit mat.
Dag 3 - Din bästa vän.
Dag 4 - Bästa låten.
Dag 5 - Varför du bloggar.
Dag 6 - Den bästa bloggen att läsa.
Dag 7 - Hur många bloggar har du haft?
Dag 8 - Senaste inköp?
Dag 9 - Hur mycket får du i månadspeng?
Dag 10 - Skriv om ett ämne du tycker är viktigt.
Kör på den här lite lagom random listan jag hittade på någon ännu mer random blogg!!

(y)

Gamla bilder, från kanske 6:an? Elin och jag lekte fotografer typ... haha!
Godmorgon! Har träning halv 12 idag, kind of snart och jag är sjukt trött. Förkyld också... sen efter, runt typ 2 eller halv 3 så ska jag träffa Blomquist! Grymt länge sen..! Får se va vi ska göra, sen är kvällen inte planerad! Men nu måste jag äta, puss!

Sjukhuset imorgon dåååå..

Nu har man gått & dragit på sig en halsmandel inflammation/infektion.. Så imorgon klockan åtta kommer sjukhuset ringa hem till oss så får jag dra dit & hämta penicillin & antibiotika.. Tjo härligt liv! Kommer vara hemma heeela helgen säkert.. Mått jätte dåligt idag, därför jag inte bloggat någonting överhuvudtaget. Mår ju fan bara dåligt av att hålla på med mobilen.. Så ska avrunda det här inlägget & be till Gud att jag blir bättre.. + så har min kompis också fått halsmandel inflammation typ.. Eller aa, vi har samma "symtom", smarta ord hära! Haha fett fittigt av mig om jag smittade henne.. Woops.. Nej men ska lägga ifrån mig mobilen & försöka sova lite. Ska messa min älskling först bara. Inte snackat med han på hela dagen nästan.. Ayah, Heido! PS : går fortfarande inte att ladda upp en bild .. Fuck blogg.se appen !

sexigt värre!!!

Tjo sexi :-) Elin drog typ 7 asså HHHAHAAH vi kollade på bilder som va riktigt gammla hahha på oss! Har inte garvat så mycket på länge! Vi låg b o k s t a v l i v g t talat på golvet!! Hahha.. nu sitter jag bara och chillar. Och så kommer hela min kväll se ut!! Skööööönt!! Sen imorrn har ja träning 20 över 11 till 1, mindre skönt. Men puss heeej. Hörs sen :-)

Jag vet..

Vet att jag sa att jag skulle blogga jätte mycket idag men jag mår inte alls bra.. 39 graders feber typ & sen skulle jag inte bli förvånad om jag hade öron-hals inflammation.. Rolig fredag ha?

the club can't handle me right now

från idag i skolan :)
Hej! Sitter i källaren med Elin.
Skolan flöt på bra typ? Efter skolan blev det somsagt Elin, vi köpte ett par byxor till mej och godis. Sen tbx till skolan för att vara med Erik osv ett tag. Sen hem till Ebba och sånt där kul hahahahaha. VI ÄR SÅ ROLIGA!! Nej skojjar... vet inte vad jag ska skriva! Annars då? Ikväll vet jag inte vad som händer.
SÅ INTRESSANT INLÄGG SÅ JAG SPYR! pussssssss

.

http://juliayes.blogg.se/ http://juliayes.blogg.se/ http://juliayes.blogg.se/ http://juliayes.blogg.se/

-bildlöst-

Heej :) Har matte nu, jätte kul verkligen. Har 1 sida kvar på blåa sidor i matteboken, wäää orkar inte! Efter skolan ska ja somsagt va med Elin. Jag.Måste.Köpa.Goooodis. hahhha aaja hejdå!

Please don't stop the music

Heej, godmorgon och allt det där. Jag har sämsta morgon humöret och är grymt trött. Bajsbajsbajs. Sen kommer man till skolan med matte som första passet. Jag vill bara sova i min varma säng...
Ronja & Jag, krya på dej förresten!

Mår skit..

Hemma sjuk, alltid kul ni vet.. Mår piiiiss.. Feber, hals ont, U name it. Bättre blire ju inte att jag inte kan träffa min bebis i helgen.. Åh.. :( :( :( Blir ett bildlöst också.. Går inte att ladda upp bild. Men imorgon ska ni få bästa uppdateringen från mig! Så håll ut

You shoot me down, But i won't fall. *dunkdunk*

Madde kommer nog inte bloggar något ikväll för hon är sjuuukling och mår råtta. Tyckte bara att ni skulle veta det!

Annars då? Jag har ett sånt godissug så om det hade varit sommar nu hade jag hoppat på cykeln och köpt godis! Wäää haha! Nej men seriöst... skulle sitta fint med en påse lösgodis från Ica nu! (a)
Sen förresten, skit kul med så många kommentarer och sidvisningar! Keep it up! Och glöm inte bort våran köra frågestund! Puuuuuuss!

if someone wants to be a part of your life, they will be there. dont bother saving a spot for someone who wont make an effort to stay.

Lila mysbyxor, H&M, 199:-
Turkosa bikini byxor, Lindex, (rea) 30:-. Trosor, H&M 79:90:-. Maskara, H&M, 129:-
Blå vanlig standard tröja, Ginatricot, (rea) 50:-
Skit dålig kvalité och ljus! Sorry för det... mörkblå kofta, H&M, 199:-. Grått linne, H&M, 49:50.
Så nu gick det att ladda över bilderna! Var ju det jag shoppade idag :) Har käkat middag, duschat och svarat på kommentarer så nu tänker jag bara chilla, kolla bloggar osv! & platta håret! Jag klarar inte av att göra det på morgonen... puss! :)

Peace out!

Jag.Får.Damp.
Kom hem för en liten stund sen, mamma och jag drog till centrum och kikade på kläder. Fick med mej lite saker! Tänkte lägga upp bild men varför ska något gå som jag vill...? Får se om det går ikväll! Blev iaf lite underkläder, tröjor osv! Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen ligga framför Grey's Anatomy & imorrn ska jag nog träffa Elin efter skolan! Awesome duuuuude!

hahaha hittade på skoldatan! fyfan vad gamla..





skäms över dom tre sista bilderna.. så galet gamla bilder som ebba gjorde i typ 5an..?
Wääää asså.. Konstnär redan där ;)
fast nä...


Känslan när du saknar sommren..

image description
image description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


(y)

Hej! Blir bara en snabb update nu! Har suttit & chillat med Madde i skolan, men nu ska jag till centrum och möta upp mamma! Puss :)


GLÖM INTE ! :)



 http://sayit.webblogg.se/2012/january/fragestund-everybody.html#comment

Glöm inte att vi svarar på a l l a frågor!

Kram!


fadderdag

Hejhej, lånar ebbas data lite snabbt för att min blogg.se app inte funkar :thumbdown:
Men har fadderdag iallafall, nej men sen ska jag & ebba till centrum! skriver när jag kommer hem!
image description


Hej där

Godmorgon, ni får ingen bild på mej för så snäll är jag inte. Jag är osminkad och mitt hår ser ut som grinchens fingrar. Yes sir. Så nu ska jag fixa mig sen gå till bussen. Annars då? Jag har ingen aning hur jag ska klara av att baka tårta idag när jag mår lite halvt bra sådär, min mage gör ont och jag mår illa. Kul och intressant fakta, jag vet! Hejdå, vi hörs senare idag!
Bara för att min kusin är så äckligt snygg.

Hans blick gör så det känns som att han ser in i hela mig.

& Hennes hjärta är av guld.

.

http://fffriday.blogg.se/ http://fffriday.blogg.se/ http://fffriday.blogg.se/ http://fffriday.blogg.se/ http://fffriday.blogg.se/ http://fffriday.blogg.se/ http://fffriday.blogg.se/ http://fffriday.blogg.se/

Bara kärlek, Prince Royce ♥

PS: några delar av låten sjunger han på spanska !

Prince Royce - Stand by me


NOBODY IS LIKE YOU

Hejj, orkar inte ladda upp bild på det jag köpte idag. Dels för att bilderna blev i dåligt ljus och för att den enda bild som blev ok råkade jag radera.. ahja blev en vit standard bh & tre trosor. Så himla intressant!! Haha men men. Ska kolla klart "troja" sen fixa ett länkbyte, awesoooome (y) Börjar iaf halv nio imorrn & slutar tre. Haf fadderdag hela fömiddagen, bajs på det. Och sen ea. Blir mitt sista inlägg för idag, och tyvärr bildlöst! Hörs!

du och jag under täcket babyy


LÄNKBYTE



Länkbyte med www.ellaan.webblogg.se, grym blogg så kolla in den!


Du & Jag Under Täcket Baby


Daaamn, Sexy chick!

Heej där! Sitter och dunkar musik och har pluggat ganska bra!
Skrivit om allt i min So, fast är inte klar men det går bra ändå! Sen borde jag plugga matte men jag bajsar så äckligt snett på det så ja orkar inte!
Ska snart laga middag (haha) ... gör typ aldrig det? Men pappa är ute och går och mamma har möte typ.
Sen ikväll ska jag och pappa kolla på ''Troja'' bara för att ja kommer få mycket mer idéer till mitt So arbete då! ;)
Hahaha, k bry typ. Men men. Blir nog shopping med mamma imorrn istället! Awesummme dude (y)

Riktigt gammal men liiiika bra ändå! ÄLSKAR DEN!


Glöm igår, lev idag & be för imorgon


Sjukt skön låt! Sean Paul - We be burnin
Hej igen! Inte hänt mycket sen jag senast bloggade. Har bara suttit med datan & iphonen.
Svarat på massa kommentarer och så. Suttit framför instagram & så. Vilket även är en sjuuukt bra & underhållande Iphone app. Alla med iPhone som inte har appen måste ladda ner den! Följ mig gärna där! instagram @ mellabello97 , och nej! Jag har inte fake konto, jag har faktiskt så många följare..


HAHAHAHAH

Tjooos, haha driver! Skit fult...
Hej haha, skolan flöt väll på bra? Hade sovmorgon, sen matte ... hah det kaosade ut lite. Slutade med att hela klassen fick sitta och snacka med rektor + 4 lärare.. hehe.
Ahja, sen vart det so och sen slutade jag klockan 3! Skulle somsagt träffa Madde men mongo som hon är knasade det sig. Så Ebba taggade med mej till Jakan C en snabbis och jag fick med mej lite saker! Bild kommer senare idag! Nu måste jag iaf plugga so och sen kanske lite matte!
& juste, blir nog shopping med mamma på fredag! PUSS
Nej hahaha ... va sööt.... tagen nyss!

LÄNKBYTEN




Klicka på bilderna för att komma till dessa två bloggar! Läsvärda :D

- glöm inte frågestunden två inlägg ner!


Ta åt dig av mitt leende, för jag ler för dig ♥

Hej alla!
Kom typ precis hem, eller 5 minuter sen kanske. Skulle ju varit med ebba men aa.. hände lite skit så det gick inte att göra det.. Sorry för det.. Men aa, hade ju simning idag! Gick bra, tiiiiills mitt knä började säga emot. Åh, knän borde faktiskt inte få finnas.. Sen när vi var klara gicj jag, Issa & Elvira upp på en gång. Bastade och så. Alltid skönt. Och sen gick Elvira åt ett håll & jag och Issa till skolan. Skulle hämta lote jobb. Behöver jobba med svenska, engelskan & matten. Prov i matte om 2 veckor typ.. Eller nästa vecka.. Kommer inte ens ihåg. Sen inlämnings skit i sv & eng. Massa jobb snack som kommer komma om jag inte slutar skriva så jag avslutar mitt inlägg med en bild från när vi alla skulle till donken - 2011..


v ghvnnvbn

image descriptionimage descriptionimage description

Heeeej, sitter i skolan med Ronja & Madde, vi gör typ ingeting? För vi är ju så äckligt roliga...
Ahja, efter skolan tror jag att ja & Madde skulle va, annars är jag forever alone.. men måste handla underkläder (thihiihihihihihi) .. Sen ikväll måste jag se om pappa kan beställa hem en bikini till mejj (som btw ärpå rea) för jag äger ingen och jag har simning nästa vecka..

Ahja, kul inlägg ... eller inte! Hörs!

Glöm inte frågestunden 2-3 inlägg neråt! Vi svarar på alla frågor! (a)


Onsdag - 25/1

Seriöst, hemskaste morgonen på länge.. Kolla : Satt & duschade igår efter min träning, helt normalt och så. Och nu när jag stiger upp kommer jag på att jag har simning idag & mina ben.. Aa.. Åh! Pluuuus så har jag mens.. Jag hatar mitt fucking liv! Hata livet! FML, TPL, hejdå, ska dö nu. Ha det bra!
image description

Hej & Hejdå

Heej, nu måste jag fixa migm osv känner mej ganska stressad! Men ni får ett inlägg när jag är i skolan! Puss.
Fotbolls galan! Kärlek till er tjejer!

FRÅGESTUND EVERYBODY

Okej, vi kör på en frågestund nu!
Så då har ni nya läsare chans att fråga exakt vad ni vill och ni gamla också så klart!
Så fråga på så svarar vi på dom innan veckan är slut!

& ni kan antingen fråga frågor till endast en av oss, eller till båda!

sleep tight!

Heey! Har bara chillat ikväll. Kollat på "American Pie - Beta House" och nu kollar jag på "Jersey Shore" hihihi :) Ska nog gå och lägga mig snart, skit trött? Har btw sovmorgon imorrn så då blir det ju att sov ut igen! Men men sov gott så hörs vi imorrn! :* Syyyster!

I'm okay, just tired .. - biggest lie ever

Måste verkligen gå & lägga mig snart. Äckligt hur trött jag är. Mitt knä gör ont, måste plugga, men föööör trött för att göra det. Mm, FML varning. Alltid kul att läsa.. Åh, depp mode on!  Ska geeka mitt underbara instagram nu och messa med Ebba & min bebis. PS : mina mjukisar fuckade upp sig! Så att alla vet!


Hemma nu ! - bildlöst ..

Kom precis hem från träningen. Gick helt okej i början men sen när vi hade spelat match ett tag då gick det verkligen inte längre.. Oh herre vad ooont jag fick i knät.. Har fortfarande ont faktiskt.. Känner att jag över tränade mitt knä hos Åsa en aning. Nåja slut snackat om det! Imorgon då, ska troligen träffa Ebba min bebis. Blir nog en sväng till Jakan. Kolla H&M, gå till tastys och skämma ut Johan (& Robin) en aning.. :D ohja, jag är smått ond.
Men ska duscha nu så skriver senare! Kyss

Små skitungar...

HAHAHAHAHA, 2007 eller nått... i 4'an och lite 5'an tror jag...
Sååå små, och såå fula ! :D Naaaw haha... omg...

live, love, laugh.

Heey, sjukt seg dag?
Bakat, kollat film & duschat typ haha.
Sen kollat runt på h&m's hemsida... nej jag blir irriterad! Dom är så slöa... redigerar sina modeller skit fult!! Som om dom inte har pengar till riktiga modeller... speciellt underkläder/bikini modellerna...
Sitter iaf och lyssnar på musik nu, puss!
Jag vet... inga bilder på mej typ haha? Jag lovar det kommer.. men jag är helt osminkad och jag vill inte ger er hjärtattack eller nått..

Länkbyten!

Om någon har lust att göra ett länkbyte så äre bara att slänga in en kommentar!
Hittills har vi ingen gräns på hur många besökare om dagen man måste ha eftersom vi själva precis har börjat blogga på den här bloggen. Så alla läsare kanske inte är på topp direkt :blush: Men ja.
Bara att fråga så fixar vi ett! :D


.

Profile pictureProfile pictureProfile pictureProfile picture
http://franvalptillvuxensmatte.blogg.se/

if I took you home it would be a homerun


Bussen går om 20 ..

image description
Gammal bild på ingång!
Min buss går om 20 minuter till Jakobsberg station. Ska vara hos min sjukgymnast 15.15, så hinner med den. Sen måste jag skynda mig hem, byta om & dra till min träning. Fullt upp! Pallar inte.. Kommer vara helt död. Sen kommer min farmor på besök också haha. Vill inte vara helt själv så bad mami ringa henne och få henne att komma över. Barnslig tjej, ohjaa! Ska verkligen försöka att hinna blogga! Men vet inte hur det kommer gå med det idag tyvärr.. Annars slänger jag in ett mobilinlägg eller två! Lovar. Men måste gå nu. Ska hinna med ett tidsinställ inlägg innan jag går också! Äta måste jag också.. Äsch, får äta senare! Hööörs!


M / - dagens

image description
Bjuder lite enkelt på dagens outfit. Adidas - team sportia Tröja - H&M Halsduk - GinaTricot


Livet är för viktigt för att man ska kunna ta det seriöst.

Hej där!
Blev ingen skola för mig idag, mitt huvud dunkade sönder och jag frös som en åsna.
Vaknade iaf halv 12, thihi sköööönt! :$
Nu ska jag ta något att äta sen lägga min framför en film och sen duscha typ. Jag brukar alltid baka när jag är hemme och e sjuk ellermår dåligt, ahja! Vi får se hur det blir med det!
Hörs sen :)
Siccilien i sommras, bästa utomlandsresan någonsin. Ge.Mej.Sommar.Och.Värme.
Sena utekvällar, grillning och bada vid lövsta klipporna, grönalund & skolavslutning - Nu tack!

NU : skolan

Har försökt att blogga heeela morgonen. Min blogg.se app fuckade lite granna.. Men nu är det typ bättre. Har iallafall matte just nu, jobbat bra faktiskt! Idag då.. Har mjukis kläder & oplattat hår. Inget smink alls nästan.. Look like crap, that's how we roll.


2012

Kul mitt schoolsoft funkar inte... Ahja. Har skit ont i huvudet. Funderar om det ens är värt att gå till skolan. Vi hörs sen, puuuuuss.

2 wish you were someone else is to waste the person you are.

Ovant att blogga på blogg.se. Tänkte bara slänga in ett sista inlägg innan imorrn, nu ska jag upp och kolla på film eller något. Annars då? Är lite sur, irriterad. Arg. Skit ner dej helt enkelt.

M / - min dag

Varning för tråkigt skol inlägg:
Hade EA som första pass. Snackade lite lagom och började skriva på min engelska sak om min grekiska gud/gudinna. Sen hade jag spanska. Fick sitta & hjälpa hela passet.. Ohja, snäll tjej! :blush: Nej men sen hade vi lunch.. Åt galet snabbt sen kuttade jag & ebba till två datorer och började fixa bloggen & sånt skit. Vart skit bra enligt mig. Tung ebba kan vara ibland. Ta åt dig älskling. Sen hade jag SO föreläsning av något slag. Fick skriva lite vad vi kunde om Grekland och Rom. Blablablabla.. K BRY. Slutade tre iallafall.

Efter skolan gick jag hem med nicklas. Sen tillbaka till Vittra för att möta Miran. Vi taggade till mig, snackade och så. Sen gick han för en halvtimme sen kanske. Mysigt sådära. Haha nej men ja! :blush:


this is some old shit .. :thumbup:


Min tur!


Min tur att berätta om mig då! Jag heter Madde. 14 år, föddes i november 1997.
Fotbolls tjej helt klart. Livet för mig! Bästa som finns. Min familj består av min mamma & pappa.
Sen är jag fotbolls laget min andra familj. Jag går i Vittra tillsammans med Ebba.
Trogen musik knarkare usch vad gay & iphone nörd till max! Ni kommer få en massa iphone inlägg av mig och ebba när vi är i skolan och så. Så dålig uppdatering blire nog inte! Vi kommer satsa sten hårt på den här bloggen! Just so y'll know! Vad mer finns det att säga? Jag har världens bästa vänner. Helt klart.


converse

Jag är typ beroende av Converse, har lust att skaffa ett par till förrutom mina 4 ja redan har. Hittade då dom här för bara 440 + frakt? Vilka är snyggast? Kan inte bestämma mig.

stop acting like you care, fake people piss me off.

MMS 2012-01-23
Det kommer komma seriösa bilder på mej nån annan dag hahaha. I look like crap typ just nu..(y)
Aa, här kommer min... Ebbas presentation helt enkelt!
Jag heter Ebba Carlson, är blond och har typ blå/gröna ögon. Ser ut som en riktigt svensk tjej helt enkelt hehe. Jag går i Vittra och på fritiden så spelar jag fotboll i Ifk Viksjö och är med kompisar så klart!
Jag tycker det är jätte kul att dansa, och jag älskar kebab och godis. Jag har ingen kontroll över vart jag spenderar mina pengar och jag tycker om att känna mig fin.
Jag älskar känslan när man sovit jäääätte länge och sen vaknar och jag har världens bästa humor. Jag skulle jätte gärna vilja vara med mig själv en dag, asså att vara med mig medans jag är någon annan! Så rolig är jag! I brist på liv så har jag hittat min nya drog, Grey's Anatomy är inne på såsong 5.
Jag känner att era intressebollar och anteckningsblock jobbar för fullt så nu tänkte jag avrunda med ett HEJDÅ.
Hejdå!

EBBA & MADDE



Hej! Aa, vi är 2 tjejer (som ni kanske fattat) som tänkte börja blogga här!

Vi kommer skriva varsin presentation senare ikväll om oss själva :)
Haha, finns inte så mycket mer att säga! Hörs sen!


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Spela poker, casino, bingo m.m online. Massor av bonusar på Bonusar inom Poker, Casino, Slots med mera - PokerCasinoBonus